Odborný seminář IMPLANTOLOGIE 2025

Zveme Vás na 27. ročník odborného semináře IMPLANTOLOGIE 2025 pořádaného ve STAGES HOTEL Prague. Již tradičně pro vás připravujeme kombinaci zajímavých domácích i zahraničních přednášejících. Nenechte si ujít aktuální implantologická témata. Oslavte s námi 27 let tradičního sympózia během společenského večera plného bohatého rautu doplněného o zajímavé ochutnávky.

 

Program

Pátek 4. dubna 2025

  • 12–13 hod. Registrace účastníků
  • 13–19 hod. Odborný program
  • 19–22 hod. Společenská část s rautem

V průběhu akce je zajištěno občerstvení.

Po skončení akce obdrží každý účastník 5 kreditů ČSK.

 

Přednášející

MUDr. Martin Čelko

MDDr. Martin Ďurica

Dr. Matteo Antonini

Další přednášející a témata přednášek pro Vás připravujeme.

 

Doprovodný program

Během celé akce je zajištěn bohatý raut. Po skončení odborné části si nabídněte skleničku dobrého pití a vstupte do zábavné části semináře nebo pokračujte v odborných konverzacích nejen s kolegy a partnery z LASAKu, ale i s našimi přednášejícími.

 

Prezentace posterů

Prezentujte svoji práci v posterové sekci a získejte vstup zdarma pro celý autorský kolektiv. V případě zájmu o vystavení vašeho odborného posteru zašlete název posteru, jména autorů, pracoviště a krátký abstrakt na e-mail popovicova@lasak.cz do 28. února 2025. Tisk posterů zajistí pořadatel. Postery budou vystaveny na stojanech ve foyer po celou dobu konání konference.

 

Místo konání

Na 27. ročníku Odborného semináře IMPLANTOLOGIE 2025 Vás opět přivítáme v moderních prostorách v těsné blízkosti O2 areny. Užijte si s námi nevšední zážitek nových pražských prostor STAGES HOTEL Prague. Seznamte se s prostory.

Adresa

STAGES HOTEL Prague, Českomoravská 19a, 190 00 Praha 9

Veřejná doprava

Vlak:

STAGES se nachází cca 10 min chůze z vlakové zastávky Praha-Libeň.

MHD:

Stanice metra B, Českomoravská – 8 min chůze.
Tramvaj č. 8, 15, 25, 92-5, zastávka Arena Libeň jih – 5 min chůze.
BUS č. 151, 152 a 375, zastávka Českomoravská nebo č. 136, 145, 177 a 195, zastávka do autobusové zastávky Nádraží Libeň.

Ubytování

Svůj pokoj si můžete rezervovat na stránkách STAGES HOTEL Prague. Abyste si zajistili výhodnější cenu za ubytování uveďte prosím svůj požadavek na ubytování jako součást přihlášky. Rezervaci pokoje je nutno provést v předstihu. V případě dotazů nás kontaktujte na e-mail popovicova@lasak.cz nebo tel. 734 852 628.

Parkování

V hotelové podzemní garáži nebo v hotelovém parkovacím domě v těsné blízkosti hotelu. (Parkování není součástí přihlášky.) V okolí hotelu můžete také využít webové aplikace www.parkujvklidu.cz

 

Partneři

Staňte se partnerem naší akce a získejte prostor pro prezentaci Vaší společnosti. Přihlášení je možné do 28. února 2025. Pro více informací nás kontaktujte na e-mail popovicova@lasak.cz nebo tel. 734 852 628.

 

Registrace

Účastnický poplatek

  • 4 390 Kč zvýhodněné vstupné do 28. 2. 2025
  • 5 390 Kč základní vstupné od 1. 3. 2025
  • 1 690 Kč pro studenty (při předložení platného dokladu o studiu)
  • 1 000 Kč pro doprovod (bez nároku na získání kreditů od ČSK, vstup možný po skončení odborné části)

Po skončení akce obdrží každý účastník 5 kreditů od ČSK a certifikát. Během celé akce je zajištěno občerstvení.

Registrace

  • Prostřednictvím elektronického formuláře níže na stránce
  • Telefonicky na čísle +420 734 852 628
  • Přijetí přihlášky Vám potvrdíme e-mailem do 3 pracovních dnů

 


    Přihláška na odborný seminář IMPLANTOLOGIE 2025













    Mám zájem o tištěný certifikát ze Semináře IMPLANTOLOGIE 2025.

    Storno podmínky

    V případě všech druhů akcí – školení, seminářů, kurzů, kongresů apod. (dále jen „akce“), pořádaných společností LASAK s.r.o., Českobrodská 1047/46, Hloubětín, 190 00 Praha 9, (dále jen „LASAK“), jsou pevně stanoveny storno podmínky.

    V případě zrušení akce ze strany LASAK

    • Pokud se na akci nepřihlásí dostatečný počet účastníků, vyhrazuje si LASAK právo na zrušení akce. Účastníkovi bude vrácen poplatek v plné výši.

    • LASAK si při zrušení akce vyhrazuje právo zříci se odpovědnosti za veškeré ztráty, náklady, škody či výdaje vzniklé účastníkovi z důvodů, jež utrpěl účastník situací nastalou mimo kontrolu LASAK, např. z důvodu nemocí, epidemií, stávek, živelných pohrom, teroristických útoků aj. liberačních důvodů, stejně tak jako v případě zrušení akce rozhodnutím LASAK z preventivních důvodů.

    • Zpráva o zrušení akce bude rozeslána e-mailem.

    V případě zrušení účasti na akci ze strany účastníka uhradí účastník

    • 0 % z účastnického poplatku, pokud dojde ke zrušení účasti 25 a více pracovních dní před termínem akce.

    • 50 % z účastnického poplatku, pokud dojde ke zrušení účasti od 24. do 13. pracovního dne před termínem akce.

    • 100 % z účastnického poplatku, pokud dojde ke zrušení účasti 12 a méně pracovních dní před termínem akce.

    Storno poplatek není účastníkovi účtován, pokud

    • za sebe najde náhradu – nového účastníka, který se akce zúčastní. Na tuto skutečnost musí účastník upozornit min. 2 dny před termínem akce.

    • si vybere z nabídnutých alternativních termínů dané nebo jiné akce, pokud jsou k dispozici, a pokud novou skutečnost nahlásí účastník v termínu delším než 13 pracovních dní před termínem akce. Seznam alternativních termínů a akcí předloží účastníkovi odpovědná osoba za akce.

    • Případný rozdíl v ceně účastnického poplatku akce bude vyúčtován dle skutečnosti.

    • Pokud se účastník akce vůbec nezúčastní, bude mu účtován 100% storno poplatek z účastnického poplatku za akci.

    • Veškeré změny a případná storna ze strany účastníka je třeba oznámit písemně na e-mail kontaktní osoby zodpovědné za danou akci.

    Účastník souhlasí se zasíláním obchodních sdělení a s poskytováním marketingových informací obsahujících nabídky služeb a produktů společnosti LASAK s.r.o.
    Účastník souhlasí, aby osobní údaje, které uvedl v této přihlášce, zpracovávala společnost LASAK s.r.o. pro uvedené marketingové a obchodní účely.

    Podmínky zpracování osobních údajů

    < Zpět